Sunday, September 13, 2009

the irony

the questioner bearing the answer to the question. it's just like a deafening silence.

an anti-paradox.

i can't answer, because only you have it.
-----------------------------------------
张惠妹-如果你也听说

作曲:周杰伦 填词:李焯雄

为什么脆弱时候 想你更多?

如果你也听说
有没有想过我
想普通交朋友
还是你依然会心疼我

好多好多的话 想对你说
悬着一颗心没着落
要怎么附和
舍不得
又无可奈何?

如果你也听说
会不会相信我
对流言会附和
还是你知道我还是我

跌跌撞撞才明白了许多
懂我的人就你一个
想到你 想起我
胸口依然温柔...

haven't posted lyrics for a long time. this song is a cumulative effort from a*mei and jay. But what catches my eye (or ear) is the lyrics. so true...

No comments:

Post a Comment